استفاده از نرم افزار تعیین اجاره بها اجباری است | پلمب ۱۶ بنگاه املاک در مشهد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی و سایر تکالیف مودیان اعلام شد جزییات تازه از نحوه فروش بلیت‌های اربعین (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۳ توسط سرپرست ریاست جمهوری راه‌اندازی تالار ارز اشخاص در مرکز مبادله تا یک ماه دیگر جزئیات جدید از فروش اینترنتی نان | چگونه اینترنتی نان بخریم؟ شرایط فروش فوری سه محصول ایران خودرو ویژه خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات آیا زمان واریز کالابرگ خرداد ۱۴۰۳ مشخص شده است؟ بازار طلای جهانی در انتظار سیاستهای پولی ایالات متحده آرام شد توزیع روزانه ۱.۵ تن گوشت گرم گوسفندی تنظیم بازار در مشهد تحقق بیش از ۲۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در خراسان رضوی از ابتدای سال جاری قبض‌های میلیونی در انتظار مشترکان بد مصرف برق قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ارز ترجیحی شکر حذف شد | گرانی در انتظار شکر؟ فراخوان گمرک برای جاماندگان فعال‌سازی موبایل مسافری توزیع تایر با ارائه ضمانت‌نامه تولیدکنندگان سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) آدرس اشتباهی حمایت از تولید | درس‌هایی از تئوری رشد آدام اسمیت ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است
سرخط خبرها

حواله‌های ارزی سامانه نیما در مرکز مبادله عرضه می‌شود (۳ تیر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۱۰۱۳
  • ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
حواله‌های ارزی سامانه نیما در مرکز مبادله عرضه می‌شود (۳ تیر ۱۴۰۲)
رئیس شورای عالی کانون صرافان از عرضه حواله‌های ارزی سامانه نیما در مرکز مبادله ارز و طلا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهاب ابراهیم قربانی اظهار کرد: در راستای تشویق صرافان برای عضویت در مرکز مبادله ارز و طلا قرار است از این به بعد این مرکز نقش‌آفرینی پررنگ‌تری در بازار ارز داشته باشد. بر این اساس مقرر شده تا حواله‌جات ارزی که پیش از این در سامانه نیما عرضه می‌شد در پلتفرم مرکز مبادله ارز و طلا عرضه شود.

وی با بیان اینکه استفاده از کلمه انحلال برای سامانه نیما چندان درست نیست، افزود: برخی رسانه‌ها از واژه انحلال برای سامانه نیما استفاده کرده‌اند در صورتی که تاکنون چنین موضوعی از سوی بانک مرکزی اعلام نشده است و درست‌تر این است که مقرر شده از این به بعد مرکز مبادله ارز و طلا جایگزین سامانه نیما شود، اما ممکن است سامانه نیما منحل نشود و بخش کوچکی از حواله‌جات خود را عرضه کند.

رئیس شورای صرافان ادامه داد: گرچه در ماه‌های گذشته سامانه نیما نقش چندانی ایفا نکرده است، اما نمی‌توان از واژه انحلال برای آن استفاده کرد البته مقرر شده حواله‌های ارزی از سامانه‌های دیگر مانند نیما بیرون بیاید و در قالب پلتفرم مرکز مبادله عرضه شود. در واقع همان اتفاقی که چندی پیش برای بازار متشکل ارزی اتفاق افتاده برای سامانه نیما نیز تکرار خواهد شد.

وی گفت: این اتفاق قرار است به زودی و در تیرماه رخ دهد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->